Przejdź do komentarzykonfiguracja zakończona - pomyśl[albo]nie
Tekst 29 z 208 ze zbioru: Dialog na dwa krzesła
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2018-05-23
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1290

ustawiają fotele - tak blisko lcd, na ile 

pozwala nieograniczona płaszczyzna cyfr. 

płaszczy się monitor. wiatraki romantycznie 

[mmmm ech!] studzą nagrzane procesory 

pędzą magistralami w układy wejścia/wyjścia. 


trybią rzeczywistość. zacierają się ścieżki dostępu. 

tyle wykrętów ile ciał na płasko na ekranie - 

zbliżeń twarzy, pikseli i niesie [się] fantazja 

w poszukiwaniu identyfikatora pewnej sztuki. 

a ona się rozwija - menu główne [wygładzam 

zakładki]. wiem, że gdzieś klucz_e_nie. dane - 


zakodowane, że można by gryźć klawiaturę, 

myszkę na ząb, sztukę na ząb! niech trąci 

fakturą bitową mapa. obrazki.com z filtrem 

flirtu - ostrość rozmywa. freeware. a ja to... vale 

bardzo serdecznie i szczerze 


skonfigurowana.



  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Dziękuję :)
avatar
przejęci swoją rolą informatycy nie ucieszyliby się z puenty :-))
avatar
Znam ten wiersz lubisz bawić się słowem :)
avatar
Dobranoc Elu
avatar
I to jest najlepsze, czym udowadniasz klasę.
Bez niskich pyskówek z nikim.
Po prostu bardzo dobrym wierszem, gdzie małość nie ma dostępu.
Osobiście przeszkadza mi bliskość słów: płaszczyzna - płaszczy.
Żle brzmi.
avatar
Jolla, Ewa, dziękuję Wam. :)

Puszczyku, na temat klasy odpowiem poxniej i obszernej. Kiedy nie będę zdana na pisanie z tel.
avatar
Boli mnie głowa, Bergamotko ;-)
avatar
Wszystkie te z myszką, monitorem, procesorami, wiatrakiem i klawiaturą w tle konfiguracje dzieją się POZA naszą wiedzą i za naszym milczącym przyzwoleniem. Kiedy już wszyscy zostaniemy skonfigurowani - obudzimy się oburącz z rękami w nocniku.

Wiersz proroczy
avatar
Befano.... ;)
avatar
Emilio, piękny komentarz :) Dziękuję
avatar
"...czym udowadniasz klasę" - Puszczyku, są sytuacje, gdy klasą jest stosowna reakcja - tu pasuje mi bardzo "za naszym przyzwoleniem" z komentarza Emilii. Są sytuacje, gdy potrzebna czytelna reakcja. Nie tylko kiedy "mnie dotyka" ten czy ów.
Pewnie pamiętasz moją reakcję w obronie zupełnie obcej osoby, którą okazałeś się być Ty właśnie.

Gdy po mnie ktoś usiłował "pojechać" w obrzydliwy sposób, a cooleżanka owej persony z radością doradziła "doprawienie mi uszu i brody", sugerując z małpią arystokratyczną pierzastą radością, zmianę "nawet ładna" na "niezbyt ładna", jakoś ludzie "z klasą " przemilczeli.
A wspomniane osoby oczywiście wcześniej mnie zablokowały, abym nie mogła zjawić się ze stosownym odniesieniem do ich zachowań. ;) (Tchórzostwo).

Wześniej, gdy ta sama persona napisała paszkwil na mnie, dodając dedykację "dla Gruszki", pewien Jaś doradził nową wersję redakcyjną - bardzo życzliwie. Paszkwil znikł i wrócił już bez dedykacji (jak w MO - bij, ale aby śladów nie było widać"... I oczywiście został pochwalony przez tę samą postać.

Klasą bywa zwyczajne ludzkie reagowanie.
Nie będę tyko i wyłącznie milczała, żeby ten i ów poklepał mnie po ramieniu (klasą) za milczenie, które bywa dlań niezręczne. ;)
avatar
Klasę wykazał oficjalnie tylko Florek, komentując paszkwil.

Komentarz mój zapewne natentychmiast zniknie, może nawet z wierszem, by ślad zaginął. Robię screena i jeśli będzie trzeba wyslę Ci na priv, bo przeczytać moją odp powinieneś.

Pozdrawiam :)
© 2010-2016 by Creative Media
×